Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Het merk Quick, dat in 1971 zijn intrede deed in België, was de eerste burgerrestaurantketen van het land en is sindsdien leider met zijn bekende Giant. Vandaag telt het merk 79 restaurants in België en Luxemburg. In totaal zijn er in de twee landen bijna 3.500 mensen actief onder het merk Quick.
De Quick-restaurants worden beheerd door Burger Brands Belgium, het bedrijf dat in België en Luxemburg ook Burger King® beheert.
Een Assistant Manager is de belangrijke schakel tussen onze Shift Leaders en Managers. Een baan vol afwisseling en misschien wel je eerste leiderschapsrol. Ontdek wat voor leider je bent in ons reuzeteam en solliciteer als Assistant Manager!
Samen met de Manager ben jij verantwoordelijk voor het runnen van jouw Quick, zowel op financieel als operationeel gebied.
• Je geeft leiding aan een team van Shift Leaders en Crew Members met verschillende vaardigheden en achtergronden.
• Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en operationele supervisie van het team, terwijl jij ervoor zorgt dat jullie de best mogelijke omzet behalen.
• Natuurlijk steek jij ook zelf de handen uit de mouwen, begeleid jij je medewerkers en los jij problemen op met gezond verstand.
• Jij helpt medewerkers zichzelf te ontwikkelen door coaching en on-the-job training.
• Samen met het team zorgen jullie dat klanten snelle service, kwaliteitsproducten en een schone omgeving krijgen. Uiteraard houden jullie je aan alle kwaliteits- en voedselveiligheidsnormen.
• Jij werkt samen met de manager om de vastgestelde resultaten voor de vestiging te behalen (P&L management).
• Jij bent ook verantwoordelijk voor enkele administratieve taken, zoals het beheer van de kassa, het plannen van roosters en het maandelijks inventariseren van voorraden.
• Je ondersteunt de manager bij het runnen van een restaurant met een flinke omzet.
Een people manager die goed kan communiceren. Voor jou is het motiveren, opleiden en begeleiden van je reuzeteam een eitje.
Een stressbestendige positivo. Jij behoudt altijd je Colgate glimlach en ziet alleen maar kansen in problemen die zich voordoen.
Nauwkeurig tot op het bot. Je houdt je hoofd erbij waardoor planningen en controles altijd volgens de kwaliteit- en veiligheidssystemen gebeuren.
Flexibel als een elastiekje. Jij gruwelt van een 9 tot 5 baan waarbij je de hele dag achter je bureau moet zitten. Jij zoekt afwisseling tussen het operationele, het bureauwerk en je uren. Weekend- en avondwerk schrikken jou, je familie en vrienden niet af.
Een job met toffe kansen om jezelf te ontwikkelen in alle richtingen.
Een lekker uitdagende rol waarbij je in een gezellig team terechtkomt.
Een intensieve opleiding waarbij je on-the-job leert.
Een functie waarbij je verantwoordelijkheden krijgt, maar natuurlijk onder begeleiding van de manager.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier